ארה"ב גינתה את הרס בית המחבל שרצח את תלמיד הישיבה

    ישראל רובין 1 Comment on ארה"ב גינתה את הרס בית המחבל שרצח את תלמיד הישיבה

    משפחתו של בחור הישיבה יהודה גואטה הי"ד, סיפרה על המלחמה בבג"ץ מול ארגוני השמאל, "ארגונים אלו לא בחלו בשום אמצעי, החל מעתירות אוטומטיות מצד המחבלים נגד צה"ל בניצוחה של עו"ד לאה צמל, וכלה בניסיון להפעיל את ארצות הברית נגד ביטחונה של ישראל"

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הריסת בית המחבל שרצח את תלמיד הישיבה יהודה גואטה הי"ד בצומת תפוח, המשפחה ומחלקת נפגעי איבה של ארגון חוננו בירכו על המהלך וכתבו, "מברכים את כוחות הביטחון, צה"ל ושב"כ וכן את מחלקת בג"ץ והשופטים אשר עמדו מול ארגוני השמאל אשר עשו כל שלאל ידם כדי לפגוע ביכולת ההרתעה של צה"ל".

    המשפחה סיפרה על המלחמה בבג"ץ, "ארגונים אלו לא בחלו בשום אמצעי, החל מעתירות אוטומטיות מצד המחבלים נגד צה"ל בניצוחה של עו"ד לאה צמל, וכלה בניסיון להפעיל את ארצות הברית נגד ביטחונה של ישראל. אין ספק שעמידתן של מערכת הביטחון ומערכת המשפט מול ניסיונות אלו מחזקת את יכולת ההרתעה כלפי מחבלים פוטנציאליים ומגבירה את ביטחון אזרחי ישראל".

    בתוך כך, דווח כי ארה"ב לראשונה התערבה באופן בוטה בהחלטותיה הפנימיות של ישראל וביקשה שלא להרוס את בית המחבל שרצח את יהודה גואטה הי"ד,

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "שגרירות ארה"ב לא צריכה להתערב במדיניות הבטחונית של מדינת ישראל הריבונית. ישראל יכולה להגן על עצמה, צריכה להרתיע את אויביה, ואני מצפה משר החוץ יאיר לפיד להבהיר את העניין לאמריקאים באופן נחרץ".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חצופים צריך גם להרוג את המחבלים כמו שהם עושים